Kako postati uspješan?

1. VJERUJTE DA MOŽETE! Morate imati mentalni stav za uspjeh.  Vjerujte da ste sposobni postići sve što želite!


2. STVORITE PRAVO OKRUŽENJE! Pravilno okruženje na poslu i kod kuće će Vas poticati u Vašim nastojanjima.


3. ODRŽAVAJTE PRAVA POZNANSTVA! Družite se s pravim ljudima, posjećujte mjesta gdje se kreću. Klonite se otrovnih ljudi – onih koji nikada ništa ne postižu. S kim se družite, takvi ćete i sami postati.


4. BUDITE IZLOŽENI NOVIM TRENDOVIMA! Nove informacije su ključne za uspjeh.


5. ISPLANIRAJTE DAN! Budući da ne znate kojeg dana će Vam stići uspjeh, budite spremni na njega svaki dan.  Planirajte ciljeve i detalje kako ih ostvariti.


6. PREPOZNAJTE PRILIKU! Potrebno je stvoriti i održavati pozitivan stav. Stav Vam omogućuje da uočite mogućnosti kad se prilika pojavi – ona se često pojavljuje u obliku neprilike.


7. ISKORISTITE PRILIKU! Prilike su teško uhvatljive, nalaze se posvuda, ali rijetki ih vide.


8. BUDITE ODGOVORNI! Svi uvijek do određene mjere krivimo druge. Nemojte kriviti druge ili sebe. Prihvatite odgovornost za svoja djela i odluke. Uspješni ljudi preuzimaju odgovornost za sve što rade kao i za sve što im se događa.


9. DJELUJTE! Akcija je jedini način da se premosti put od planova i ciljeva do ostvarenja.


10. SPREMNOST NA RIZIK! Ovo je najvažniji faktor. Tko ne riskira, ne profitira – u prevodu: ko ne riskira, ne dobija ništa. Riskiranje je uobičajeno kod uspješnih ljudi. Rizik je osnova svakog uspjeha. Jedan od razloga zašto ljudi ne riskiraju je nedovoljna priprema i edukacija iz kojih se rađa samopouzdanje potrebno za rizik.


U bilo kakvom poslovnom poduhvatu najčešće pobjeđuje ono lice koje to najsnažnije želi. Pobjedu ne odnosi uvijek najbrži, najsnažniji ni najjeftiniji. Pobjednik je ono lice koje je najbolje pripremljeno, samopouzdano, dobro povezano, samouko, odgovorno lice koje vidi prilike i voljno je riskirati i iskoristiti ih.


Najveća tajna, odnosno najveća prepreka uspjeha ste Vi sami.


U ovom tekstu smo Vam donijeli dio formule za uspjeh, ostatak možete pročitati u knjizi "Mala crvena knjiga prodaje".

Objavio: JavnaProdaja Team 04.02.2013 12:13
Sve vijesti