BANJALUKA, Nova banka Banjaluka predstavila je večeras štednu kampanju „Sigurna štednja“ i kreditnu kampanju „Krediti po mjeri“ u koju su uključeni nenamjenski, namjenski i stambeni krediti.
Kreditnom kampanjom predviđene su kamatne stope od 4,5 odsto za kratkoročne i 6,2 odsto za dugoročne kredite, bez jemaca uz polisu životnog osiguranja, dok se štednjom omogućava korištenje kamate unaprijed.
Direktor Nove banke Milan Radović rekao je da je ova banka prema ukupnoj bilansnoj sumi postala najveća u Republici Srpskoj, sa mjesečnim rastom aktive od 25 miliona KM.
On je dodao da kreditni potencijal banke u ovom trenutku iznosi 200 miliona KM, dok je svakodnevni priliv štednje građana pola miliona KM.
„Imamo rast na tržištu znatno iznad prosjeka, uz jako dobar kvalitet kreditnog portfelja“, rekao je Radović, naglasivši da je učešće nekvalitetnih kredita od sedam do devet odsto, što je znatno ispod prosjeka u BiH.
Prema njegovim riječima, Nova banka je mnogo radila na mreži poslovnica, kojih u ovom trenutku u Banjaluci ima 11, a mnogo se ulaže i u mladi kadar, pri čemu je u posljednjih 10 mjeseci zaposleno 30 pripravnika.
Štedna kampanja je ove godine uključila i nagradnu igru za štediše koje imaju oročeno minimalno 3.000 KM na najmanje 18 mjeseci, sa tri nagradna putovanja u Njujork, Moskvu i Dubai.
Nova banka je večeras uručila po 3.000 KM donacije za Centar „Zaštiti me“ i Dječiji dom „Rada Vranješević“, dok je svakoj osnovnoj školi u Banjaluci uručen po jedan računar. Srna